För bra för att vara sant.

Jag har haft en mycket bättre jul än förra året. Orkade med att ha besök en lite längre stund och det var så roligt. Det gjorde att jag kände mig som mitt gamla jag vilket är toppen. Tyvärr innebär det också att jag blir hög på adrenalin och känner mig piggare och gör mer än vad som är bra för mig. 

Igår vaknade jag med kramp i hela ryggen och nacken, ont i huvudet och i bihållorna samt extra ljud- och ljuskänslighet. Jag hade svårt att fokusera blicken. Efter en varm dusch, tens och mediciner blev det bättre. Men eftersom jag fortfarande var rastlös gjorde jag för mycket igen.

Till slut blir jag så uppvarvad att det är sjukt jobbigt. Idag känns det som om hela kroppen går på högvarv. Pulsen är hög även när jag ligger ner. Den är iaf lite bättre efter jag tog en inderal. Så idag blir det tvångsvila och promenaden i snön och boendestödet får ställas in. Men jag är ändå glad att julafton gick så bra.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0