Serie och sushi

Igår när jag gick in på SVT play såg jag att det gick att se serien Torka aldrig tårar utan handskar. Eftersom det var sista chansen att se den så har jag igår och idag kollat på alla avsnitt. Jag fastnade direkt, det är en otroligt bra och gripande serie. Det är sällan numera som jag ser serier och filmer som verkligen griper tag i mig så jag fällde några tårar. 

Annars har jag idag ätit frukost i solen, härligt och mamma kom förbi med lite saker från apoteket och med sushi. Jag älskar sushi, åt det minst en gång i veckan för ett par år sedan.
Lisbeth
2015-07-28 @ 08:57:04

Ja visst är det en bra serie! Roligt att du kan titta på mobilen nu. Den ger inte så stora skarpa intryck.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0