Juice

Idag kom ekolådan så jag bestämde mig för att göra lite juice. Jag drar mig ofta för att använda råsaftscenrifugen för att det känns lite bökigt och tar energi. Men idag fick den komma fram. 


Jag använde bara gurka och äpple den här gången men det blir väldigt gott när man har gurka som bas. Fick som vanligt rödbetor i lådan så det blir väl att göra juice på dem också, fast det smakar inte gott. Men nyttigt är det och det ska vara bra för uthålligheten i musklerna så det är ju perfekt för mig. Det bästa är att smuggla ner en liten bit rödbeta tillsammans med annat som smakar bättre.

Nilla
2015-07-02 @ 11:33:05
URL: http://mittlivmedme.blogg.se

Jag brukar också dra mig för att använda råsaftscentrifugen för jag tycker det blir så mycket slabb och krångel med disk men gott blir det ju de gånger man orkar :.-)

Svar: Ja det är ju just det där med disken. Men det gick bra när jag satt ner och diskade.
Thérese




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0