Fredag

Dagens plan är att vila eftersom jag hoppas kunna följa med och tända ljus vid gravarna imorgon. Tycker det är så fint på kyrkogården när det är så många ljus tända samtidigt. Jag tycker för övrigt om att besöka den här kyrkogården, det är så lugnt och fridfullt där. Kyrkan ligger längst med mitt gamla promenadstråk så under sommarhalvåret har jag ofta gått in och satt mig på bänken vid pappas grav och njutit av naturen.

Idag kommer mamma över och lagar hamburgare och bakar glutenfria brownies. Så lite fredagskänsla ska väl ändå infinna sig. Det är lätt hänt att alla dagar känns likadana när man är är hemma jämt. Men jag ska försöka få till en känsla av helg nu har jag tänkt mig. 

Trevlig helg



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0