Mår skitdåligt

Mår så dåligt efter besöket som jag tyckte gick så bra. Extrembränningarna är tillbaka, dommningar, magen har rasat och jag mår så illa. Jag som har kämpat i månader och äntligen var på en nivå där ångest och extrema symtom lagt sig. Är rädd att det tar månader att bli bra igen. Har fått ta oxascand och imovan igen och klarar nästan bara flytande mat. Och jag som ska på läkabesök den 7:e igen. 😭
Nilla
2015-09-28 @ 11:56:28
URL: http://mittlivmedme.blogg.se

Fy så jobbigt du har det. Kram <3

Svar: Det är bättre nu. Måste jobba på att inte bli rädd när jag blir sämre och tänka att det ska bli en nedåtgående spiral igen. Men när kroppen bränner som mest blir det kortslutning i hjärnan.
Thérese




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0