Gott nytt år

Skriv inläggstext 

Mitt nyårsfirande bestod av ett besök till farmor tillsammans med syrran. Ikväll ska jag bara ta det lugnt hemma och äta lite popcorn och ostbågar. 


Vi får se om det ens är möjligt att se fyverkerier här med tanke på hur lägenheten ligger, får nog nöja mig med ljudet. Hoppas att det håller sig till tolvsnåret för alla djurs skull. Får se hur Lova reagerar i år.

Nu ska jag äta maten jag värmt och vila efter min utflykt. Känner mig som vanligt som jag kommit hem från en krogrunda. Haha. Jämför jag med förra nyårsafton så är denna ett steg i rätt riktning. Jippi!

Mitt nyårslöfte är att ta hand om mig själv genom att lyssna på kroppen så att jag förhoppningsvis kan bli friskare. Jag hoppas även att jag ska kunna komma ut oftare och umgås med folk. 

Gott nytt år på er! Jag hoppas 2017 blir ett bra år då vi alla blir friskare och får vara lyckliga.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0