8 dagar

Det är hur många dagar det är kvar tills jag flyttar. Det jag kommer sakna mest i min gamla lägenhet är nog mitt kök, balkongen och mitt sovrum. Jag har ju tro det eller ej, målat hela min lägenhet alldeles själv. Och mina snälla och lugna grannar kommer jag också att sakna 
såklart.

💜💜💜💜💜💜💜💜💜

Det jag gillar med köket är att det är halvöppet. Även om matplatsen är öppen mot vardagsrummet så känns det ändå som ett riktigt kök. Jag kommer sakna min fina väggmålning som tog mig x antal timmar att måla.




💜💜💜💜💜💜💜💜💜

Min fina och insynsskyddande balkong har varit toppen för både mig och katterna. Jag har solat och odlat där under sommrarna. Jag vet att omgivningarna är det jag kommer sakna allra mest. Jag går från lantlig miljö till stadsmiljö. 😢 Men som min situation ser ut nu är det bra att jag får närmre till saker som frisör och matbutik och åkrarna bebyggs ju nu ändå.




💜💜💜💜💜💜💜💜💜

Det är inte så konstigt att jag kommer sakna mitt sovrum eftersom jag inte kommer ha något i min etta. Och alla fem garderober också 😊👚





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0