Bättre än förväntat

Jag mår faktiskt bättre än förväntat efter gårdagens bad. Jag har kunnat sitta ute och solat en stund mitt på dagen för att ladda på kroppens d-vitaminförråd.

Mamma kom förbi och vi har ätit glutenfri pizza på baksidan. Skönt att inte behöva tänka på mat idag. Lova fick komma ut en stund i koppel under besöket.

Visst natten till idag var inte särskilt rolig, hjärtat krånglade och sömnen var rätt kass. Var som vanligt tvungen att ta Imovane. Behöver oftast bara ta en fjärdedel eller en halv tablett för att hjälpa mig över sömnbarriärren numera.

Trötthet, huvudvärk, brännande muskler och hud samt mensvärk är vad jag får hantera idag. Men en del av brännandet kan förklaras av att jag brände mig igår. Så än så länge känns utflykten helt klart värt det. Hade tur också att min mens kom först idag. Jag vill helst inte bada under den veckan, iaf inte under de första dagarna.

Fick även hjälp av Lova att betala räkningarna. Hon såg till att lägga sig på hyreavin som jag behövde men var nöjd när jag bytte ut den mot en faktura från H&M. Tur att hon inte är kräsen. Haha Dagen spenderas som vanligt mest i sängen och jag lär inte få mycket mer gjort idag. Nu ska jag försöka lyssna lite på ljudbok och vila igen.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0