Gjort för mycket


Jag har helt klart gjort för mycket och just nu mår jag inget vidare. Svår utmattning=jobbig ångest så jag har det rätt tufft just nu. Det kommer bli en jobbig dag helt enkelt. 

Igår var jag ute på en mopedtur trots att jag kände att det krävdes adrenalin bara för att öppna ögonen. Men det var varmt och soligt ute och resten av veckan ska det vara sämre väder så jag ville passa på. Dessutom har jag lyssnat för mycket på ljudböcker sista dagarna. Så jag får väl skylla mig själv för mitt mående idag men man vill ju leva lite ibland. 

Som tur är vet jag vid det här laget att det vänder om jag sköter mig. Så jag ska vila och försöka hålla mig borta från mobilen så mycket det går men jag är läskigt beroende av den numera. Får abstinens utan mobilen, avskyr att det är så. Dags att detoxa helt enkelt men hur lätt är det när hela ens kontakt med omvärlden är beroende av mobilen. Så jag tänkte att om jag sätter det på pränt här så kanske det går bättre. 


Annica
2016-04-03 @ 14:40:48
URL: http://annicaslivvidhavet.blogg.se

Hoppas att du lyckas hålla dig ifrån mobil och annan media.
Vet själv hur svårt det är. Man vill ju ha lite social kontakt.
Hoppas du mår bättre snart :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0