Gräsligt


Idag vaknade jag klockan sju av ett gräsligt oväsen utanför på uteplatsen. Det visade sig att jag blivit med gräs. Haha, äntligen.

Hörde nyss att det lät som om det regnade mot fönsterna och blev rätt förvånad. Det ska ju vara strålande sol här idag. Drar upp och tittar ut och ser vattenspridare. Självklart måste gräset vattnas, det hade jag totalt glömt bort. Så nej, det regnar inte. 

Och ja, jag känner mig bakis från gårdagens mopedtur. Tänk att man kan bli berusat av så vardagliga saker som en tur till kiosken. Jag får ju faktiskt en kick och börjar planera en massa saker jag kan göra efteråt. Men när kicken avtar är det inte riktigt lika roligt. Just nu vet jag inte hur jag ska orka fixa något att äta. Så mina planer får nog vänta ett tag till. Haha 

Ha en bra dag!







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0