Mopedtur och kattbus

Idag bestod dagens aktivitet av att hämta ut ett paket från kiosken. Så jag tog moppen dit och lyckligtvis var paketet perfekt att lägga på moppen.


Det var så härligt ute så jag tog en längre tur på tillbakavägen. Blev nog 4 kilometer till slut allt som allt. Jag måste ju passa på att njuta. Jag kände för att komma ut i naturen så jag tog vägen med mycket grönska. 



Jag stannade upp och lyssnade på fågelkvittret. Underbart att få vara ute i naturen. Självklart får man räkna med ljudet från E4: an som går precis bredvid och att ljudet från stora fåglar av metall dyker upp ofta och väldigt nära. Haha


Ett av planen flög väldigt lågt men det hann jag inte ta kort på. Så är det när man bor nära Arlanda.


Sedan blev det att titta lite mer på grönskan och en fågel som passade på att ta sig ett dopp.


Nu är jag hemma igen och har packat upp sakerna ur paketet. Det är inget till mig utan till Lova. Kattmat, leksaker och godis. Lova älskar vippor men jag har inte kunnat köpa det på länge eftersom det alltid varit slut. Men nu har jag laddat upp ordentligt. Vippor är så bra då jag kan aktivera Lova när jag ligger ner. Haha


Jag köpte från en annan nätbutik som visade sig vara mycket billigare. Man får visserligen hämta ut det istället för att få det levererat men det passar mig bättre nu när jag flyttat och har moppen.

Nu blir det återigen att vila men jag känner mig rätt nöjd nu när jag kan checka av dagens uppgift.

Ha en bra dag!


Nilla
2016-05-30 @ 16:20:51
URL: http://mittlivmedme.blogg.se

Skönt att ha loppen och komma ut en sväng.Fast det är lätt att man råkar vara ute längre än man orkar. Kram

Svar: Ja, det är lätt hänt när bakslagen kommer efteråt. Det gäller att planera in utflykterna noga. Men det hjälper ju inte alltid tyvärr, speciellt om man inte håller sig till planen. Egentligen skulle jag bara hämta paketet snabbt och åka hem men tanken "jag kan ju passa på nu när jag är ute" dyker alltid upp.
Thérese




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0