Början dålig fortsättningen bättre

Idag vaknade jag vid tre på natten med illamående och yrsel och ångest, jippi. Jag gick upp och fick i mig lite havreyoghurt. Ibland kan det hjälpa när jag vaknar upp och mår dåligt, speciellt om jag ätit dåligt på dagen. Igår var jag så trött så jag slarvade med maten, inte bra jag vet. Lova känner alltid av när jag mår dåligt så hon pep och hoppade upp till mig i sängen. Lyckades somna om men fick avboka boendestödet. 


Jag började må bättre på dagen så jag har jag bytt sängkläder och nu efter är jag så svettig. Roligt att lägga sig i nytvättade sängkläder då. Men jag duschade iallafall igår kväll när jag släpade mig in i badrummet. Undrar om inte mina muskler blir hjälpa av att jag dricker rödbetsjuice, det känns som återhämtningen är bättre. Nu ska jag ta och äta mat. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0