Matlagning

Idag kände jag inte för att äta micromat så dagens uppgift blev att laga mat. Det blev lax, mathavre kryddat med gurkmeja och ingefära samt ångkokta grönsaker. Så nu har jag fått i mig lunch och kan frysa in tre måltider. 


Nästa gång blir det nog att laga den böngryta jag hittade recept på. Eller kanske den vegetariska pastarätten men då måste jag köpa någon typ av matlagningsgrädde för det glömde jag beställa hem. Har även så jag kan göra tomat- och zucchinisoppa. Så det får väl bli att laga mat den här veckan. Jag behöver definitivt fler lådor så jag kan frysa in maten och få mer variation.

NORRSKEN EMMA
2017-08-20 @ 13:33:06
URL: http://nouw.com/lillemmish

oj va gott de såg ut! =)

ha en fin dag
kramizz




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0