Suck

Jag har ännu en gång lyckats ha sönder laddaren till min surfplatta. Jag låg i sängen och plattan låg bredvid på laddning. När min telefon ringde och jag gick upp för att svara så lyckades jag dra ner surfplattan i golvet. Självklart har en del av laddaren gått av. Min vanliga (o)tur som vanligt. Min platta är såklart inte laddad heller, så det blir att klara sig utan den i några dagar. 


Jag hade hoppats på att kunna titta lite på netflix i helgen men får väl hitta på något annat. När ska jag lära mig att jag inte får vara i närheten av surfplattor och mobiler när de ligger på laddning. Jag misstänker att företagen som säljer laddare uppskattar mig väldigt mycket. 😐

RIP
Nilla
2017-08-23 @ 15:28:39
URL: http://mittlivmedme.blogg.se

Men nej så tråkigt.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0