Lördagsmys

Jag var helt slut i kroppen efter gårdagens fixande så jag låg i sängen och halvsov till tretiden förutom några turer till badrummet och för att hämta vatten och frukt. 


Vid halv fyra hade jag piggnat till så jag tog mig in i duschen och klädde på mig. Åt mat och vid tjugo i fem hämtade mamma upp mig och skjutsade mig till akupuntören. I dag moxade han tre gånger för att få igång systemet igen då det var ett tag sedan sist. 

Nu är jag hemma igen och tänkte mysa lite med tända ljus och titta på något på netflix, vet inte vad än men alltid finns det något att titta på. Troligtvis blir det någon serie eftersom jag föredrar det framför film för tillfället. Det är enklare för mig att orka samt hänga med i ett avsnitt på 40 minuter än en film på upp till 3 timmar. 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0