Målsättningar 2018

Mina mål för 2018 är i stort sätt detsamma som för 2017, att arbeta mot att må bättre helt enkelt. Jag upplever att jag blivit något bättre jämfört med förra året så det är positivt. Det här året hoppas jag kunna öka på lite ytterligare. Mer konkret är målen för 2018 dessa:
  • Se över min kost. Äta lite nyttigare, minska matsvinnet och matkostnaden.
  • Röra mig lite mer, hitta "träning" som fungerar för mig och min nuvarande nivå. 
  • Hitta sätt att kunna vara lite mer social utanför hemmet.
  • Göra saker som gör mig glad.
  • Arbeta med min ångest.
  • Pacing finns självklart med, det är ju så fruktansvärt svårt att hålla balansen mellan aktivitet och vila. Men jag behöver arbeta med det. 
Har ni några målsättningar för de kommande året? I så fall vilka? 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0