Trefika

Igår var jag över till syrran och gosade med hennes killar Falcor och Teemo. Jag möttes i dörren av sötnosarna. Lyckades inte ta några bra bilder så ni får hålla till godo med suddiga. 
Falcor
Teemo

Idag har jag inte gjort så mycket utan jag har vilat. Det behövs eftersom jag mådde sämre än vanligt igår pga en natt med lite sömn. Jag har iallafall duschat och tvättat håret samt bytit sängkläder.

Nu är det trefika. Tänkte jag skulle klara av att fika samtidigt som jag skrev ett inlägg men det är en ny version av bloggen igen så det är lite klurigt. 


Rosa te fick det bli till fika idag
Lova gillar också rena sängkläder
Det är lite struligt med texten, förstår inte riktigt varför det blir bildtext när jag skriver eller varför jag inte kan ändra så texten är till höger som jag vill ha det. Jag får väl ge det lite tid tills jag får kläm på det. Ha en bra dag. 









Nilla
2017-12-18 @ 11:23:16
URL: http://mittlivmedme.blogg.se

Det var rätt struligt med den nya uppdateringen på blogg.se tycker jag också men man lär sig väl 😉 kram

Svar: Ja vi får väl hoppas på det. 😊
Thérese




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0