Biltur och illamående

Igår hämtade min bror upp mig efter jobbet. Vi åkte ner till centrum och hämtade ut ett paket. Det är så dumt att paketutlämningen flyttats till längst in i butiken. Så det blev en bit att gå. Sedan tog vi en biltur och jag fick möjlighet att se lite annat än mina fyra väggar. 


Som vanligt när jag gjort något och i det här fallet något som anses vara över min förmåga blir kroppen speedad. Även om jag vet att jag måste få ner kroppen i varv så är det typ omöjligt att bara ligga still när adrenalinet pumpar så jag kollade lite på serier. Vilket inte direkt är så smart. Kunde inte alls somna när det känns som kroppen springer maraton så fick ta inderal. Det är det ända som får ner kroppen i varv och gör att jag kan somna. Det är inte så att tankar gör att jag inte somnar eller att jag ligger och grubblar, utan kropprn är rent fysiskt uppe i varv.

Idag vaknade jag vid elva och mår skit rent ut sakt. Illamående, borta i huvudet, bränningar, värk och allmän sjukdomskänsla. Men jag hade ju iallafall trevligt igår. Nu kommer mathem om typ 10 minuter så ska samla kraft att ta mig ner till porten. 


Undra om jag inte skulle kunna göra karriär som zombieskådespelare. Haha




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0