Dålig dag

Igår var en bra dag trots att jag var så trött. Jag var iväg på ett läkarbesök som var väldigt bra. Nu är remiss för hjärnröntgen skickad och jag ska ta mig iväg och ta nya prover. Jag ska även testa att byta ut venlafaxinet till anafranil. Håller tummarna att det går bra, är ju så medicinkänslig. Jag var även in till apoteket. Mamma släppte av mig vid ingången så det blev inte allt för långt att gå men det tog längre tid där inne än jag hade beräknat.


Idag kom fakturan för gårdagen. Mår verkligen skit idag. Illamående, yr, frusen, värk och huvudvärk. Så går det när man gör så mycket på en gång. Men min snälla bror hjälpte mig att hämta ut ett paket idag så nu slipper jag tänka på det iallafall. Nu ska jag vila och vänta på att fk ska ringa upp mig.

Förstår inte varför mitt vänstra öga alltid ser värre ut än det högra när jag mår skit. Haha.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0