Fiskolja

Nu har jag fått hem min fiskolja jag beställde. Omega 3 ska ju vara bra mot inflammationer och även mot ME. Köpte en som heter ArticMed. Så nu tänkte jag se om det kan hjälpa mig på traven. Det lär väl ta ett tag innan jag känner av en eventuell effekt.


Mitt bud dvs. mamma hade förutom mitt paket med sig grönkål. Så vi gjorde en drink på grönkål, nässelpulver, spirulina, vetegräs och lite havre yoghurt. Är inte så kräsen men jag klarade inte av att dricka det eftersom grönkål inte är en favorit hos mig, inte nässelpulver heller. Ska jag få i mig grönkål så måste jag göra chips av dem. Jag får fortsätta att använda spenat om jag ska göra en grön drink. Det är bra med gröna drinkar men jag tänker inte utstå vad som helst. 🤢




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0