IT support och oljud

Igår och idag har jag agerat IT-supporter. Jag fixade med mammas surfplatta igår bara för att hon skulle upptäcka att det är något fel på den. Videoklipp hackar så den behövdes bytas ut. Så det var bara för mig att avinstallera allt igen. Misstänkte att det kunde vara något fel på den då det var en vara som någon lämnat tilllbaka. Nu har hon varit här med en ny platta som jag ska fixa med under dagen. 


Jag hade hoppats på att slippa allt ljud från stambytet i grannhuset nu under helgen men de jobbar på som vanligt. De borrar och bankas konstant. Det är så tråkigt att man ska behöva lyssna på det hela dagarna. Det får bli öronproppar idag igen. Att sitta ute är omöjligt men trotsade det en kort stund igår. Försöker tänka att ju mer de arbetar desto fortare blir de klara men jag vill ju kunna använda min uteplats nu i sommar. Jag är ju isolerad som det är och behöver ladda på med d-vitamin. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0