Ont i halsen och musklerna

Efter min utflykt i måndags fick jag så ont i kroppen, tror inte det beror på själva badandet, utan att jag som vanligt inte klarar av vind mot huden. Eller egentligen behöver det inte ens blåsa, bar hud utomhus leder till värk. Värken är iallafall bättre men tröttheten är fortfarande värre än vanligt men det var ju väntat. Jag har även ont i halsen idag så tänkte dricka lite te nu. 


Jag har lyckats göra rent och byta sand i Lovas låda iallafall. Jag fick göra det i omgångar eftersom kroppen blir slut så fort idag. Måste verkligen tänka på att inte vara iväg för länge men det är ju så roligt att göra saker. Men dagarna efter är mindre roliga och jag tänker varje gång att jag måste komma ihåg att begränsa aktiviteterna. 😁 Men det är enkelt att glömma att tre timmar kan påverka mig flera dagar så att jag knappt orkar vara på benen. Jag får ju även ännu större problem med ortostatisk intolerans. 

Jag hoppas komma iväg nästa vecka igen men utan taxistrul och det får bli ett kortare besök på badet. Vi får se om det leder till mindre bakslag.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0