Ändrade planer

Min plan för dagen var att ta färdtjänst ner till ICA och hämta ut mitt paket men idag är mina muskler inte alls intresserade av det. Musklerna är matta och jag har lätt yrsel och lite svimningskänslor så jag får tänka om. 


Mitt största problem just nu är att musklerna blir matta så otroligt fort. Vet inte riktigt hur jag ska komma till rätta med det. Antar att jag behöver fortsätta att få igång cirkulationen, tror även jag behöver komma igång med streching igen. Jag misstänker att det delvis beror på att musklerna går i lås och spända muskler innebär ju tyvärr att de blir sköra och utmattade. Att jag satt ute och solade en timme igår hjälpte nog till en del, då jag även får problem med musklerna och värk när jag har bara armar och ben ute. Ska se till att jag inte glömmer att ta magnesium på kvällarna. Igår fick jag de nya Holistic magnesiumet som jag beställt så får se om de är bra. 

Jag har iallafall fått laddaren till surfplattan idag så den ligger på laddning. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0