Tupplur

De tre senaste dagarna har jag somnat på dagtid. Det är så skönt. Tidigare har min kropp gått in i ökat stresspåslag när jag blir extremt trött. Det har inte spelat någon roll hur trött jag är, det har varit i stort sätt omöjligt för mig att somna utan tabletter. 


Nu verkar kroppen föstå att det är bättre att låta mig sova. Idag har jag dessutom sovit två gånger. En gång på förmiddagen och nu har jag precis vaknat efter min andra tupplur. Försökte hålla mig vaken nu på kvällen men det gick visst inte, så vi får väl se om kan sova inatt. Men jag tänker inte klaga. Det är så skönt att kroppen kan gå ner i sömn själv just nu. 

Gissar att det kan bero på akupunkuren eftersom jag känt vissa förändringar.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0