Grattat farmor

Idag har vi varit iväg och grattat farmor som fyllde 86 år igår. Det var nära att jag behövde ställa in besöket. När jag skulle gå från bänken utanför porten till brorsans bil några meter därifrån hade jag väldigt jobbiga svimningskänslor plus illamående. Jag fick vända tillbaka till bänken flera gånger innan jag lyckades. Det såg nog rätt roligt ut, haha. 


Men ärligt, tycker det är så otäckt att ha så, därav min panikångest. Men jag lyckades och det kändes bättre när jag halvlåg i bilen så jag tänkte att jag chansar. Det går säkert bra om jag kan ligga i soffan. Fick skjuts ända till porten. Verkar som blodtrycket blev lite bättre när vi var där så jag hade det trevligt och klarade att gå ca 100 meter till parkeringen. Så jag är glad att jag kom iväg trots att jag mår skit idag. Nu blir det vila 😊😴

Jobbiga trappan upp till farmor, tur hon bor på första våningen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0