Krasch förhoppningsvis

Idag mår jag inte särskilt bra. Besöket igår tog mer än jag trodde. Så nu ligger jag här med yrsel, illamående och känner mig magsjuk. Förhoppningsvis är det pga överansträngning så att jag inte smittat min gamla farmor med något. Jag är rätt säker på att det är en krasch eftersom jag inte träffat någon annan än min mamma dagarna innan och jag hade kraschsymtom redan på väg till farmor. Ortostatisk intolerand är ett säkert tecken på krasch för min del. Hennes mördartrappa och promenaden till bilen var nog det som sänkte mig. 


Så jag fick tyvärr avboka besöket till akupuntören, hade väl kunnat släpa mig dit men tar det säkra före det osäkra. Förhoppningsvis är symtomen nu på topp eftersom jag mår sämre nu än tidigare under dagen. Kan bara hålla tummarna att jag mår bättre imorgon. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0