Hur?

Jag är inne i en period där jag inte kan somna förrän sent på natten och där jag vaknar runt elva, tolv på dagen. Tycker inte alls om det utan skulle hellre somna tidigare och vakna runt nio. Då mår jag som bäst. Så jag tänker att jag måste tvinga tillbaka kroppen att vakna och somna tidigare men det går inget vidare. 

Hur ska man kunna vända tillbaka dygnet när man inte ens vaknar av alarmet på morgonen? Och inte somnar jag tidigare på kvällen de dagar jag faktiskt vaknat tidigare. Men jag antar att det bara är att fortsätta försöka ställa tillbaka min dygnsklocka.

Nilla
2017-10-02 @ 14:51:39
URL: http://mittlivmedme.blogg.se

Så jobbigt, är ju svårt när man inte vaknar av alarmet. Kram

Svar: Idag vaknade jag faktiskt men det är en dag med total utmattning. Så hade nog behövt de där extra timmarna. Men det blir nog bra om jag lyckas vända tillbaka dygnet.
Thérese




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0