Lördag

Fy vad jag känner mig ofräsch idag. Avskyr dagar när jag svettas så här mycket så man känner sig kladdig hela tiden. Håret ska vi inte ens tala om. Jag försöker tänka att det är bra att kroppen svettas ut gifter. Det inte är inte heller någon mening att duscha idag för jag lär ju känna mig lika svettig efter en stund. 


Annars är det en rätt hyfsat dag idag så länge jag kan vila. Huvudvärken jag hade igår hänger kvar men är inte lika jobbig. Vaknade full av adrenalin och en brännande kropp, vilket inte är en härlig känsla. Men jag pratade med S i  vilket innebär att jag fått skratta lite. Mår alltid bra efter ett samtal med henne. Jag fick ju tyvärr ställa in hennes besök eftersom hennes barn var sjuka och jag försöker hålla mig borta så gott det går från allt som har med infektioner att göra. 

Vi ska ses nästa helg istället, det ser jag fram emot. Så jag ska planera mina aktiviteter för det i veckan. Känns så jobbigt att man ska behöva tänka på vad man gör i veckan för att klara av att ha besök i tre timmar. Å andra sidan är det mer än jag klarade när jag var som sämst och ingen fick prata med mig. Så allt är relativt, det jag idag kallar för hyfsade dagar är dagar som jag tidigare skulle benämt som dåliga. Som tur är går det åt båda hållen så små saker i vardagen kan göra en väldigt glad.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0