Min dag

Idag har jag lyckats ställa ordning rottinmöblerna inför vintern. Jag passade på när jag var ute för att få frisk luft. Det är ju tur att de väger så lite. Överdraget är dock för svårt att fixa själv så tänkte att jag och min boendestödjare ska fixa det på torsdag. 


Annars har jag inte gjort så mycket, tog emot veckans mat och ringde veterinären och bokade in en tid till Lova. Hon tuggar på högra sidan väldigt ofta nu, alltså inte när hon äter utan liksom i luften. Så nu ska hennes tänder kollas. Passar på att vaccinera henne samtidigt. Tack kära mamma som ska åka dit med henne imorgon. 

Jag har även kört lite healing idag, det är något Lova verkar uppskatta. När jag ber om healing så är det alltid någon som säger mjau och sedan hoppar upp och lägger sig på mig. Tror hon tänker att det är lika bra att passa på själv. Sedan är ju mys med en spinnande katt också helande. Mitt lilla 💜




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0