Städat till livemusik

Idag har jag haft boendestödjaren på besök och vi hjälptes åt att städa som vanligt. J spelade på min gitarr när han var klar, så jag fick städa till livemusik idag. Det var inte helt fel. Jag fick tips på en enkel låt, When you say nothing at all med Ronan Keating. 


Efter han gått sökte jag efter ackorden och spelade en stund. Jag är lite trött på den låten så jag kollade upp Ed Sheeran också och de två låtarna jag sökte på hade enkla ackord så övade på dem en stund. Men jag lär få öva en hel del för jag är ingen naturbegåvning när det kommer till att spela gitarr.

Sedan har jag vilat fram tills nu. Sov bara ca 4 timmar inatt så var helt slut efter besöket och gitarrspelandet. Jag har faktiskt sovit i korta omgångar och det är först nu jag piggnat till något och fått i mig middag. Förhoppningsvis somnar jag tidigare inatt. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0