Strikt pacing

Mådde skit imorse när jag vaknade, var värkig och illamående. Jag kände mig lite bättre när det var dags för moxabehandling och nu efter känner jag mig avslappnad. Har fortfarande allodynin kvar så det bränner och svider i huden.


Jag får inse att jag gjort för mycket sista dagarna. Varje enskild sak har varit inom min nivå men tillsammans blev det för mycket, matlagningen i torsdags, besöket till ICA i fredags, har tittat på idol, dokumentären om Lady Gaga, samt sex avsnitt av en annan serie. Det är så extremt svårt att sluta göra saker när det känns bra i stunden.

Den här veckan har jag därför bestämt mig för att försöka köra strikt pacing. Det är en bra vecka att börja på för mamma har surfplattan så det blir lite enklare att hålla sig borta från nätet.

Jag ska prioritera vila, mat samt mina väldigt korta promenader varannan dag. Förhoppningsvis ger det ett positivare resultat så jag slipper krascha.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0