Tarotläggning

Idag kom mamma på besök för att hämta sina flaskor med röbetsjuice, både hon och jag märker skillnad när vi dricker det.


Jag passade på att utveckla mina färdigheter i tarot så hon fick bli min försökskanin. 

Jag gjorde en läggning som fungerar för de flesta frågor. Dåtid, nutid och framtid. Det blev en riktigt bra session. De första två korten hoppade ur tarotleken när jag blandade och de stämmer så bra. Det sista kortet valde jag ut på känslan. Det roliga är att den här läggningen stämmer både på mig och mamma men så misstänker jag också att vi är själsfränder som valt om inte samma så liknande livsväg. Så både hon och jag fick vägledning.

Antar att mina besökare kommer få stå ut med att jag använder dem som försökspersoner. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0