Vettskrämd

Jösses vad Lova skrämde livet ur mig för en stund sedan. Hon satt i fönstret och helt plötsligt ger hon ifrån sig ett högt skrik och börjar låta orolig. Jag tänkte genast att det kanske var någon på baksidan som skrämde henne. 


Jag tände utomhusbelysningen och vågade iallafall titta ut och där ligger en katt och tittar på Lova. Så vi har suttit och tittat på den. När katten gick så hoppade Lova ner och hoppades kunna se den genom dörren men tyvärr smet den iväg. 

Nu är Lova på alerten och går och tittar  i fönsterna. Hon är uppväxt med min andra katt Julius som nu är i katthimmeln. Sedan har hon ju haft Sigge och Gottfrid, grannarnas katter där jag bodde tidigare. Tror kanske hon saknar sällskap ändå, men hon får nöja sig med mig. 

Nilla
2017-10-12 @ 09:46:44
URL: http://mittlivmedme.blogg.se

❤❤❤




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0