Rensat i röran

Idag har jag tagit tag i att kontakta mitt försäkringsbolag angående min sjukförsäkring och fixad med de papper de behöver få in. Det känns skönt att det är gjort. Det har hängt över mig och tagit onödig energi. Jag ska ta en moppetur i helgen och posta det tänkte jag. 


Jag har även rensat i mitt sängbord och i badrumskåpet den här veckan så nu är det något bättre ordning där. 

Jag har haft en sådan där Feng Shui vecka då jag vill rensa ut. Jag brukar få perioder då och då när jag känner att jag vill rensa i röran. Framförallt är det så skönt när det väl är gjort. Energin känns så mycket lättare.

Dessutom är min veckohandling från mathem på väg så nu ligger jag och väntar på dem.

Nu kan jag ta helg med gott samvete och ladda för besöket på sköndal på måndag.

Trevlig helg! 

Nilla
2017-09-15 @ 13:43:18
URL: http://mittlivmedme.blogg.se

Det är så skönt att få rensat ❤




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0