Gjort för mycket

Jag har de senaste dagarna gjort alldeles för mycket, iallafall om jag går efter hur jag mår idag. Har influensavärk, känner mig febrig och svettig och vaknade två gånger i natt med känslan av att inte andas. Det är inte trevligt när man liksom får starta om andningen. Typiska varningssignaler för mig. Jag får väl skylla mig själv eftersom jag spelat simcity på plattan och fixat en del hemma. Men har iallafall tvättat och gjort rent micron bland annat. Saker som verkligen behövde göras. Jag hoppas att de hör av sig från kommunen snart angående min ansökan om hemtjänst så jag kan lägga min energi på annat än städning. 


Nilla
2017-09-04 @ 16:15:55
URL: http://mittlivmedme.blogg.se

Håller tummarna ❤

Sylvia
2017-09-04 @ 16:34:47

Åh så kämpigt. Hamnar där själv gång på gång fast jag vet att jag inte får göra för mycket. Men jag glömmer bort mig när jag pysslar med något och sen kommer smällen någon dag senare. Hoppas det lättar fort för dig. Nyligen hittat din blogg och läste tillbaka lite. Visar sig att vi bor på samma "ort", lite lustigt.

Svar: Har undrat hur många som finns här i närheten. Tänkte jag skulle kolla upp det för att se om det finns någon som ville träffas och fika senare i höst. Nu är alla träffar i stan och det vore skönt att slippa åka så långt. Skulle vara roligt med träffar i närheten. Ska ta tag i det när utredningen är klar.
Thérese




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0