Irriterad

Jag är så irriterad på Lova just nu. Inatt höll hon av någon anledning på vid sängbordet. Hon pep och bökade runt där. Jag fick säga till flera gånger. Vid ett tillfälle hade hon på något sätt ner surfplattan. Jag lade upp den men nu på morgonen såg jag att skärmen spruckigt och skärmen fungerar inte. Så nu är jag återigen utan platta. 


Jag älskar Lova men ibland är det rejält dyrt att ha djur. Jag måste leta rätt på någon som kan laga den och det  lär ju kosta en slant. Jag får väl inse att jag måste lägga undan sådana saker men jag brukar lyssna på avslappning när jag ska sova så därför har jag den på sängbordet. Så börjar denna dag med att vara irriterad och trött. Suck.  

Nilla
2017-09-10 @ 18:09:42
URL: http://mittlivmedme.blogg.se

En sådan liten busa 😉

Svar: Haha ja.
Thérese




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0