Mår pyton

Tror inte det var så bra för mig att städa igår. Känner mig svimfärdig t.om. när jag ligger ner. Jag har ju tyvärr en tendens att pressa mig fast jag vet att det inte är bra.


Funderar på om jag ska försöka klara mig utan boendestöd om min ansökan om hemtjänst godkänts. Det skulle ge mig mer utrymme till att göra mina måsten. Det är svårt att pricka in ett okej mående just den dagen jag har boendestöd så jag gör saker oavsett hur jag än mår.

Idag skulle jag hämta ut mina glasögon men känner att jag måste omboka det, är för dålig för att ta mig någonstans. Vet inte när jag ska planera in det. Blir så frustrerad på min kropp.

Sylvia
2017-09-08 @ 15:02:27

Känner igen frustrationen, omöjligt att veta när en bra dag är. Vet inte riktigt vad en boendestödjare gör men om det inte hjälper dig utan gör dig sjukare kanske det är bättre utan. Hoppas du mår bättre snart.

Svar: Ja vi får se hur det blir när jag får svar av kommunen.
Thérese




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0