Tagning 2

Det här är andra inlägget jag skriver, mitt första försvann när det var på väg att publiceras. Det verkar hända rätt ofta just nu, så irriterande. En övning i tålamod med andra ord. 


Okej då kör jag igen. Idag var jag iväg till akupunktören efter ett uppehåll under sommaren. Jag blev ju rätt dålig av behandlingen. Jag känner mig ändå positivt inställd och tror att moxa och akupunktur kan hjälpa mig att må bättre. Förra omgången var tuff men något vi kan dra lärdomar av, så jag känner mig lugn. 

Min kropp verkar för tillfället inte reagera bra på nålar så det blir moxa för min del. Tobias moxade tre gånger på ryggen idag för att få igång systemet igen. Nästa gång blir nästa vecka.

Jag kommer även denna gång skriva om hur det går med behandlingarna och hur jag mår här på bloggen under kategorin akupunktur & moxa.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0