Bärnsten

www.kristallrummet.se

När jag var iväg till den kinsesiska läkaren för ett tag sedan frågade jag om det fanns något jag kunde göra. Hon föreslog då bl.a. att jag ska bära ett smycke av bärnsten. Jag har ingen bärnsten hemma vad jag vet så idag tog jag tag i det och beställde hem ett hänge så jag kan ha det både som halsband och armband. 

Jag har hållit på med kristaller tidigare så det svaret kändes helt ok. Det bor ju en liten häxa inom mig sedan tidiga tonåren, haha. Som vuxen kan jag se att nämnaren med allt jag hållit på med och är intresserad av handlar om energier och hur man kan arbeta med det på olika sätt. Så det kanske inte är konstigt att akupunktur har lagts till på min intresselista. 

Bärnstenens egenskaper stämmer ju rätt bra in på vad jag behöver.

Bärnstenens egenskaper







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0