Brännande värk.


Idag vaknade jag vid fem och kände mig ovanligt pigg. Var vaken någon timme sedan somnade jag om och vaknade upp till den där jäkla brännande smärtan. Avskyr den smärtan när den blir så intensiv, den kortsluter min hjärna totalt med alla signaler. 

Jag hoppades att smärtan skulle ge med sig lite men till slut tvingade jag mig in i en varm dusch för att få musklerna att slappna av. Det verkar ha hjälpt lite för det känns bättre just nu. 

Skulle ha tagit mig iväg på behandling idag men att ta sig dit med färdtjänsten orkar jag inte. Det är ju tyvärr så att det ofta krånglar och man måste vara ute i så god tid om man har en tid att passa. Nästa vecka kan jag få skjuts igen om jag inte orkar ta mig dit själv så det känns bra. 

Min plan för idag är såklart att vila och försöka ta mig in i duschen igen lite senare för det verkar lindra brännandet. Ska försöka få i mig mat också trots illamåendet som troligtvis hänger ihop en del med smärtan. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0