Härlig söndag

Jag har haft en toppendag idag. Brorsan hämtade upp mig vid tolv och vi åkte hem till syrran och E. Deras nya radhus är supermysigt, är så glad för deras skull. Besöksparkeringen ligger väldigt nära så det är perfekt för mig som inte ska gå mer än korta sträckor. 

Vi tittade runt, pratade och fikade. Kände mig som mitt gamla jag. Vi var där ca två timmar. Jag passade på att ta några kort på deras killar som är så söta. 




På hemvägen svängde vi in på Mc Donalds och jag köpte en cheeseburgare och en latte. Det är inte ofta jag får äta ute bland folk, även ett besök på donken ger mig ett glädjerus nuförtiden. Man blir så tacksam för det minsta lilla.


Jag har tänjt lite på min energigräns idag men jag är så lycklig att jag nästan kan gråta av lycka. Vill passa på att tacka Tobias för behandlingen i fredags, har haft två riktigt bra dagar jämförelsevis. 

Nästa vecka har jag inget annat än akupunkturen inbokat så jag har tid för återhämtning. Hoppas er helg har varit minst lika bra som min. Nu är det sängen som gäller för mig men nu kan jag ligga här och vara glad. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0