Hmm

Läste idag om väpnat rån i centrum. Det får mig att tänka på min dröm som jag hade strax innan de två morden. Jag kopplade det med morden och skrev därför inte ut hela drömmen. 

Precis innan jag drömde om en"avrättning" utanför centrumets entré drömde jag om flera mörkt maskerade människor som var beväpnade i själva centrumet. 

I min dröm såg centrumet ut som det gjorde när jag var liten, med det gamla postkontoret till vänster (från mitt håll). Nu ligger det sedan några år tillbaka ett växelkontor av något slag på den sidan, så antar att det var där rånarna slog till. Det är iallafall samma entré och plats som jag drömde om. Drömde även att någon av gärningsmännen sprang till höger utanför entrén och mot dragonhållet fast rent logiskt skulle man komma ut på stora parkeringen om man tog den vägen så det är lite förvirrande. 

Kanske är drömmen bara ett sammanträffande, vem vet. 😊 Är glad att ingen kom till skada och att polisen var snabbt på plats. 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0