Kontaktperson

Det kanske inte är det bästa att vara kontaktperson åt sin farmor när man själv är sjuk. Idag ringde de från hennes hemtjänst och behövde hjälp så jag har ringt till farmor, vårdcentralen och till kommunen för att få tag i hennes biståndshandläggare. Det är tur att det bara var samtal som behövde göras man är ju lite låst att hjälpa till på annat sätt men då får mina syskon rycka in. Tror det löser sig, så är glad att jag kunde hjälpa henne men oj vad envis hon är, men det är ju jag också, haha. 

För tillfället mår jag skit men har lyckats ta mig in i duschen. Får se hur det blir med boendestödet får nog korta ner besöket och bara göra det som ändå absolut måste göras här hemma idag. Hoppas bara jag kan ta mig till akupunkturen imorgon. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0