Moxa och lite fix

Idag kom akupuntktören hem till mig och gav mig behandling. Håller tummarna att min återhämtning blir lite bättre igen eftersom jag avbokade förra besöket. 

Vi kom in på hår innan han gick så nu har jag tagit tag i första delen av färgningen med henna. Jag har delat på kakan. Som ni ser på korten blev bitarna större och större, haha. Det ska blandas med vatten och värmas till en gegga så det blir nog bra. Jag ser nu fördelen med att ha rent hennapulver men det vågar jag mig inte på första gången eftersom jag inte har en aning om hur jag ska blanda. 

Jag hoppas kunna komma iväg till syrran på söndag så själva färgningen får jag vänta med. Eftersom min vanliga hjälpreda vid hårfärgning (mamma) kurerar sig från lunginflammation så får jag sköta det själv. Men det har ju gått bra tidigare så det ska väl gå även med henna. 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0