Bad

Idag har mamma och jag varit och badat. Det är så himla varmt och skönt i vattnet i år. Det här är fjärde gången i år som jag varit iväg och jag har inte haft någon rulle med mig så det går framåt. 

Eftersom det är så varmt i vattnet går det att vara i en bra stund, så det blir några simtag och vattengympa och musklerna mår så bra precis efter. Jag var bara i en gång i dag plus att jag gick ner och vadade lite en gång när jag skulle ta kort. Det var en del andra på plats och jag vill inte lägga ut kort på andra här på bloggen. Så det var inte så folktomt som det ser ut men det fanns gott om plats. Tur jag har mamma med mig som säger åt mig att det räcker för när jag var nere och vadade ville jag hoppa i en gång till, haha. Att det ska vara så svårt med självdisciplin. 

Det var lagom varmt ute också så det fungerade att vara i solen i två timmar. Vi fikade och som vanligt när vi träffas så blir det politiksnack, haha. Vi försöker att låta bli men det går uppenbarligen aldrig. 

När jag skulle ta kort till bloggen så fick jag inte igång mobilen så jag trodde först att den hade gått sönder. Men efter en timme kom jag på att mobilen är inställd på den svagaste ljusstyrkan, dessutom hade jag nattläget påslaget så helt plötsligt hade jag en fungerade mobil igen. 

Nu blir det mat och mycket vila men nu kan jag känna mig nöjd med dagen. 





Vi valde att sätta oss lite högre upp denna gång. Jag låg i solen och mamma satt i skuggan.
Här brukar vi bada eftersom det är en bra botten.
Där borta har syrran och E sin båt.
Jag fick faktiskt en komplimang för min extremt gula klänning. Jag älskar den också. Den är praktisk, skön och så gillar jag färg.









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0