Igen, suck

Jag vet inte hur jag lyckas men sladden till surfplattan gick sönder igår. Jag förstår inte hur jag kan ta sönder laddarna hela tiden, kanske borde jag ha ett lager här hemma.
 
Jag tänker att antingen är det inget vidare bra kvalite på dem eller så är jag ovanligt klumpig när det kommer till just laddare. Jag fick helt enkelt klicka hem en ny igår och jag får klara mig utan surfplattan i några dagar. Det är hemskt att det ger mig abstinensbesvär, haha. 

Jag spelar covet fashion och man behöver vara aktiv så jag hann iallafall skriva till mina medspelare att jag dyker upp om några dagar igen. Så jag blir förhoppningsvis inte utkastad. 
Nilla
2018-08-28 @ 19:16:43
URL: http://mittlivmedme.blogg.se

Vad skumt med dina sladdar. Kram

Svar: Det är nog tyvärr jag som är klantig. Tur det går att fixa nya.
Thérese




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0