Hårsmycken

Jag fick en fråga från Annica om vad för hårsmycken jag gör. Jag tänkte därför att jag lägger in två videor från youtube som visar vad jag håller på med. 

YOUTUBE



Jag har inte snörat ihop delarna än eftersom jag behöver göra fler delar och mina pärlor tog tyvärr slut. Men jag tror det går att få en idé om slutresultatet. Det går att göra färre delar men då måste man arbeta med en längre tråd. 


Här är det första hårspännet jag testade att göra. Korten blev inte så bra, vet inte varför de blir så oskarpa. Det är iallafall den här tekniken jag kör nu när jag orkar pyssla. Det blir snyggt och är rätt enkelt att göra. 


Nilla
2018-02-09 @ 18:09:13
URL: http://mittlivmedme.blogg.se

Snyggt!

Svar: Ja det blir snyggt. Förhoppningsvis blir det bra när jag sätter ihop alla delar.
Thérese




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0