OS och moxa

Att titta på tv gör mig så trött så det känns som det är jag som varit ute i skidspåret. Samtidigt är det så roligt så jag har valt att ta överansträngningen. Det blev nog lite för mycket idag så imorgon får jag prioritera mer och bättre. Det fungerar att gå över min nivå någon dag men inte flera i rad. 

Jag var iväg till akupunktören idag vilket var väldigt skönt eftersom jag var så slut i huvudet. Huvudet känns klarare och kroppen lugnare så jag har vilat sedan jag kom hem därifrån. Jag somnade faktiskt i soffan och vaknade nu vid nio, så vi får se om jag kan somna om. 

Det är andra dagen den här veckan som jag somnar i soffan. Som sagt att titta på tv är jobbigt för min hjärna. Jag är bara glad att jag kan somna för det har varit omöjligt och det är fortfarande ovanligt att jag kan somna utan någon typ av  sömntablett. 

Nu ska jag lyssna lite på någon ljudbok och sedan är det förhoppningsvis dags att sova igen. God natt där ute. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0