OS


Det är inte ofta jag känner att det är jobbigt att jag inte klarar av att titta på tv i någon större utsträckning. Jag kan titta då och då så jag får välja ut och prioritera vad jag vill titta på.

Men hur ska man göra det under OS? Jag vill ju se alla tävlingar dagtid med svenskar samt några andra sporter som jag tycker är roligt att kolla på. Min plan är att titta på t.ex. sista perioden i hockey och sista omgångarna i curling osv. Det är Melodifestival i samma veva vilket inte underlättar för det vill jag också se. 

Idag missade jag Kallas guldlopp men jag har tittat lite på skidskytte. Jag tycker det är en roligt sport. Som tur är verkar det inte vara några fler svenskar som tävlar idag så jag laddar för sammandraget från OS vid 17 och Mellon ikväll. 

Jag kör min vanliga strategi när jag tittar på Mello och stänger av ljudet mellan låtarna, då får jag en liten paus där jag blundar och vilar. Det gäller att hitta lösningar som gör en delaktig om så bara lite grann.  





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0