Boom

Där åkte jag in i väggen. Vaknade upp 8.30 till en rejäl krash. Yrsel, illamående, bränningar och ljuskänslighet m.m. Det är länge sedan jag haft så många och starka symtom samtidigt. Har legat i koma varvat med sömn sedan tiotiden. 

Nu har jag orkat få i mig mat och vätskeersättning och symtomen har minskat i styrka men de är fortfarande kvar. Svettas och har frossa så måste se till att dricka lite extra och vila både från fysisk aktivitet och intryck. Idag blir det inget Mc Donalds med brorsan tyvärr. 

Den enda orsaken jag kan komma på är att jag pysslat med smyckestillverkning tre dagar i rad. Jag minskade tiden jag satt varje gång eftersom jag märkte att jag fick mer värk. Värk speciellt i armarna kan trigga igång krasch i hela systemet för mig. Men jag var inte tillräckligt försiktig verkar det som. Får hålla det till en kort stund och inte varje dag när jag håller på med den här tekniken. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0